مقالات

گوگل مای بیزینس (GMB) چطور میتونه به کسب و کار شما کمک کنه؟!

گوگل مای بیزینس: یک ابزار کاربردی یا فقط یک کلیدواژه جدید از گوگل؟

گوگل مای بیزینس چیست؟

گوگل مای بیزینس یک ابزار رایگان و آسان برای استفاده است که به کسب و کارها، برندها، هنرمندان و سازمان ها امکان می دهد تا حضور آنلاین خود را در سراسر Google، از جمله جستجو و نقشه، مدیریت کنند. با تایید و ویرایش اطلاعات کسب و کار خود، می توانید هم به مشتریان در پیدا کردن خود کمک کنید و هم داستان کسب و کار خود را برایشان تعریف کنید.

ایده و مفهوم کلی این است که بتوان راهی یکپارچه برای یافتن مشاغل محلی با استفاده از تمامی ابزارهای موجود گوگل ایجاد کرد. اطلاعات مربوط به کسب و کار شما در Google Search، Google Maps و Google+ وارد می شود تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند، بدون توجه به اینکه از چه نوع دستگاهی برای جستجوی خود استفاده می کنند.

رابط کاربری Google My Business شبیه به یک پلتفرم شبکه اجتماعی پایه است که تمام اطلاعات شما و کسب و کارتان در یک صفحه در دسترس است که برای دریافت آدرس، ساعات کاری یا به روز رسانی های Google+ قابل کلیک است. اگر از قبل در Google Places for Business حضور داشتید، حساب شما به طور خودکار به Google My Business ارتقا یافته است و نیازی به انجام کار اضافی ندارید. Google My Business به سازماندهی مجدد اطلاعات کسب و کار شما مانند آدرس ها، شماره تلفن ها و ساعات کاری در سراسر محصولات Google کمک می کند.

اما مزایای دیگر گوگل مای بیزینس چیست و چرا باید از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

  • رایگان است: استفاده از Google Places رایگان است و هیچ چیز به صرفه تر از آن وجود ندارد.
  • سازگار با موبایل: مشتریان می توانند شما را به طور مستقیم، در هر زمان و هر مکانی با هر دستگاهی پیدا کنند.
  • کسب و کار شما را در سراسر Google فهرست می کند: این لیست می تواند در جستجو، نقشه یا Google+ باشد.
  • مناطق خدمات متعدد را راه اندازی کنید: اگر چندین شعبه دارید، می توانید مطمئن شوید که مشتری نزدیک ترین شعبه را در زمان جستجو مشاهده می کند.
  • به روز رسانی آسان: اگر شماره تلفن یا آدرس تغییر کند، می توانید آن را در یک مکان به روز کنید و این تغییرات در همه جا اعمال شود.
  • می توانید ویدیوها، تصاویر و حتی نظرات خریداران قبلی را ارسال کنید و یک تاثیر اولیه با کیفیت عالی ایجاد کنید.
  • به مشتریان امکان می دهد به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند، خواه مسیرهای رانندگی، ساعات کاری یا شماره تماسی باشد که بتوانند با کلیک کردن تماس بگیرند.
  • شما به آمار ترافیک مانند بازدیدها، کلیک ها و دنبال کنندگان دسترسی دارید.
  • به شما در ایجاد یک پایگاه طرفداران وفادار کمک می کند. می دانید که مشتریان می توانند با رتبه بندی و نظرات قدردانی خود را نشان دهند یا با کلیک بر روی دکمه «به علاوه یک» محتوای شما را تایید کنند.
  • قابل اشتراک گذاری: می توانید پست های Google+ خود را در سراسر وب به اشتراک بگذارید.

بنابراین، در واقعیت، مهم نیست چه نوع کسب و کاری دارید، Google My Business می تواند اطلاعات کسب و کار شما را در اختیار مشتریان قرار دهد تا در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و به شما این امکان را می دهد تا دیده شدن بیشتری را با قیمتی مناسب به دست آورید.